¿


Canır
Ekim 27, 2008, 1:56 am
Filed under: alt+168

Tam yatmaya gidecekken “bu saatte hangi abazalar onlinemış yea ehehe” diye son bir kez facebook’a bakayım demiştim, Caner’i online gördüm. 3-4 dakika kadar konuşabildik anca zira derse yetişiyormuş kendisi. Böyle sevindirik oldum, arşivlerde saklı gün yüzü görmemiş bir fotoğrafımızı koyarak “Caner special” yapayım dedim… Caner evde yayıyordu da ziyaretine gitmiştik. F4 reunion yapmıştık uzun bir süre sonra.. Benim saçlar dalyan gibi olduğuna göre en az 7-8 öncesinden bir kare oluyor kendisi…

Ayrıca adama sormazlar mı Caner? Nerde la Japonya blogun? Nerde ağlak suratlı lise etekli kızların fotoğraf albümleri? Biz seni niye gönderdik hacım Japonya’ya? Nerdeyse Erzurum kadar uzak orası, git git bitmez…

Kore wa ikura des ka?


3 Yorum so far
Yorum bırakın

aslann.ehueheh.bu fotonun bi temasinin olmasi lazimdi hatırladıgım kadariyla.kucukparmagimi emdigime gore acili fotograf cektirmeye calisan alterno tiki kız modeli mi yapmaya calismisiz nedir.
japonya blogu gelecek yakinda.an itibariyle internetim baglanmiş bulunmakta rööaarrhh diye saldirdim internete.ulan caponyada şimdi internet hızı 100mbit falandir diye salyalar sacarak internet hız olcen sitelere girip bi bakayim hizima dedim..ama gel gör ki…çıka çıka 3.5-4mbit falan cıktı net hızı got oldum acaip.moralim bozuldu resmen eheh.neyse yakında geliyor hersey.foto moto feysbukada goyacam herbiboku oh yea.

Yorum tarafından Canır

soruna cevap vermemmişim

sore wa sanjuichi en desu.

tamam.

Yorum tarafından Canır

ne cevap verdin anlamadım ama şöyle söyleyeyim sen gittiğinden beri bir deli oğlan türedi bizim mahallade şarkı söylüyor geceleri… ağıt yakıyor senin gidişine diye düşünüyorum…

Yorum tarafından terssoruisareti




Yorum bırakın