¿


Yavaşla
Ekim 7, 2008, 9:47 pm
Filed under: reklam


Tunaköy çıkışında yokuş var biliyon mu? Heh orda kontrolumu kaybettim, kaza yaptık.
Yok allahaşükür bişiyimiz yok verilmiş sadakamız varmış..
Bişiyimiz yok ama garip olan ne biliyo musun?
O yokuş boyu biri benim fotoğraflarımı yerleştirmiş böyle büyük büyük panolara.
İlkokul resimleri, bebeklik resimleri, sünnet düğün fotoğrafları falan…
Resmen hayatım gözlerimin önünden film şeridi gibi aktı geçti…

Lan yoksa ben öldüm mü?


2 Yorum so far
Yorum bırakın

altınyola koycan kendi fotonu manyak gibi, ne götü kalkık derler adama

Yorum tarafından NYN

geçmiş olsun

Yorum tarafından FearDrop




Bir Cevap Yazın

