¿


Nil
Ekim 5, 2008, 9:21 pm
Filed under: güzel, müzük, video


Bu kadını “Yanıp sönerken ne güzeldi” derken bile beğenmeyen tipler var yahu. Ben hiç anlamıyorum sanırım bu işten…

Melek be…


8 Yorum so far
Yorum bırakın

benim bu kadını sevmeme nedenim akıllı olduğu halde salak gibi davranması, mıy mıy konuşması falan… salak işte:)

Yorum tarafından operadaki fantom

benim bu kadını sevme nedenim liv tyler ve pelin batu ile beraber hayatımda gördüğüm en sade güzelliğe sahip olması, artı bence yaptığı işi iyi yapması… pelin’e de sıra gelecek…

Yorum tarafından sarunas jasikevicius

melekliğe hem fikirim.
ben kadının yaratıcı ve akıllı olanını severim gibi bişi.

Yorum tarafından quert

bence en güzeli…

Yorum tarafından Hayzanki

benim bu kadini sevme sebebim yalanasi birisi olmasidir.

Yorum tarafından Anonymous

adsız biri kim olduğunu öğremek içincan atıyorum…

Yorum tarafından sarunas jasikevicius

yaptığı işi iyi yapması? burada kesinlikle bir yanlış anlaşılma söz konusu. Eğer iyi yaptığı şey 7-10 yaş arası kız çocuklarına yönelik şarkılar yapmaksa o zaman hak verebilirim ama bu kadını müzisyen olarak “iyi iş yapıyor” diye tanıtmak, alenen müzik adına bir cinayettir.

Pelin batu için hiç birşey demiyorum sana…

Yorum tarafından October Swimmer

yahu pelin batuyu nil ile nasıl karşılaştırıyorsunuz, anlam veremen. pelin’in suratı simetrik değil bi kere. bir gözü diğerinden farklı yöne bakıyor. eaah!

Yorum tarafından Anonymous




Bir Cevap Yazın

