¿


Kullanılmış Bir Peçete Gibi Attın Beni
Eylül 13, 2008, 11:53 pm
Filed under: alt+168, foto moto


Yepisyeni fotoşop numarası öğrendim, buruşturulmuş kağıt tandansını çok beğendim. İlk kontrolu kendim yaptıktan sonra elimdeki 4 nüshadan ikisini eledim ve kararsızlıklar içindeyken sayın Sağlam‘a danıştım ve pek sevgili abilerim ablalarım şu üstte bulunan varyasyonu seçtik. Bir Da Vinci’lik var resimde. Sanırım 3. hanfendinin Mona Lisa bakışından kaynaklanıyor…

Orjinal isim olarak 4 of 10 veya %40 koymayı düşünüyorum, haysiyetsizce…


5 Yorum so far
Yorum bırakın

iki tanesini tanıdım, diğer ikisinden emin olamıyorum. hatta bi tanesini küpesinden tanıdım..
allah belanı vermiye ahaeha…

Yorum tarafından operadaki fantom

çoğunluk seninle aynı fikirde fantom.

Yorum tarafından sarunas jasikevicius

ben beğendim.
ama sahipleri ne düşünüyor merak ediyorum. Mutlaka en az ikisi görmüştür?

Yorum tarafından October Swimmer

İkisini ben de tanıdım, hatta birinin fikrini de biliyorum ama söylemem.

Yorum tarafından Magie Noire

neymiş fikri ki?

Yorum tarafından sarunas jasikevicius




Bir Cevap Yazın

