¿


Slow lan! No fast nooo….
Eylül 7, 2008, 2:57 pm
Filed under: alt+168


Cumartesi günümün özeti budur.
Zor geliyor anlatmak, hızlıca özetliyorum: Çok yoruldum, Ensem ve suratım kıpkırmızı oldu [canım yanıyor hatta], bacaklarım tutmayacak hale geldiler.
Ama dolu dolu, eğlenceli bir gündü. Bu fırsatı sağlayan –başta nilipek olmak üzere– tüm Hülagü ailesine teşekkür ederim. Resimdeki “X Factor Levent” kılıklı Oleg isimli arkadaşa da teşekkür ediyorum, gün boyu gerçekten hızdan korkmamı sağladığı için…


2 Yorum so far
Yorum bırakın

Bacağını yakmadıysan tebrik ediyorum.

Yorum tarafından Magie Noire

teşekkür ederim. ben de nickini tebrik ediyorum. şahaneymiş..

Yorum tarafından sarunas jasikevicius




Bir Cevap Yazın

