¿


Mitalika – deth megnetik
Eylül 3, 2008, 8:04 am
Filed under: müzük


Aferim lan.
Bak iki güzel şarkı yaptınız unuttum bile o bi önceki rezalet albümünüz neydi? Aziz Yıldırım mı Angel’mı öyle bi’ şey..
Adam gibi çalın şöyle canımı yiyin ya… Kapağınızı da beğenmiştim zaten. Oh be moralim yükseldi resmen…

Şımarmayın hemen çarpmayayım ağzınıza, bi konsere daha gelin de görelim…



Ahanza neden bahsediyor bu ibiş yea?” diyenler için torrent size. Paşa paşa indirenzi…


2 Yorum so far
Yorum bırakın

teşekkürler..
aa bi dk buna yorum yazmadan da açılabiliyormuş link.forum sandım ..neyse yazmış bulunduk artık:)

Yorum tarafından nerion

+rep

Yorum tarafından sarunas jasikevicius




Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s



%d blogcu bunu beğendi: