¿


Davulcu musun nesin?
Eylül 3, 2008, 12:21 am
Filed under: alt+168


Lan yıl 2008! Allah belanızı versin. Böyle bi iş kolu olabilir mi yea!

Uyancak olan zaten uyanır. İzmir, Karşıyaka lan burası!.. 10 kişiden 7si oruç tutmuyor zaten. Ne bok yemeye rahatsız ediyosun insanları saat 3.00’de bi tur 4.00de bi tur..

Valla kızgın yağı boşaltıcam 2. kattan aşşağı ritm bilmeyen kafana.. Bari davulu düzgün çal eşşoğlueşşek.. Sırf rahatsızlık yaa…


Yorum Yapın so far
Yorum bırakın



Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s



%d blogcu bunu beğendi: