¿


Ulan Skibbe… Allahsız Skibbe…
Ağustos 31, 2008, 8:45 pm
Filed under: alt+168, sportif

Skibbe iyi niyetli bir adam (hemen yanımda TV’de Güntekin Onay kurdu bu cümleyi salisesinde çarptım) ama teknik direktörlük bakımından adam 3. maçında kırık not aldı taraftar gözünde. Haa nolur? Ard arda iki maçı 4-1 / 4-0 kazanır unuturuz gene herşeyi de şimdilik can sıkıyor Galatasaray.

Kayseri ile zaten iki hafta önce maç yapmışız. İki takımında daha etkili, daha baskılı olmasını bekliyordum ben ama tam tersi iki taraf birbirinden pısırık oynadı. Skibbe sana laf anlatmaktan göbeğim çatladı. Dinle bak hacı son kez söylüyorum. Senin takımında 3 tane forvet (ümit-nonda-baros) 4 tane mis gibi kanat (kewell-hasan-arda-aydın) bi tane de şahane ofansif ortasahan(lincoln) var. Arkasında defansif olarak koyabileceğin adamlardan Mehmet Topal, Ayhan ve Barış uzaktan koydu mu oturtan adamlar artı Barış ve Ayhan’a “gidin ulan ileri” desen paşalar gibi forvet arkası da oynar bu adamlar.

Türkçe öğrensen ve bana “ulan göt! bu takımda bu kadar şahane defansif ortasahalar var oynatmayım mı? haa?” desen yemin ediyorum bi anda terbiyemi kaybeder kafa göz dalarım sana. Süper lig lan burası, senin oyuncuların Galatasaray forması giyiyor. Tamam cm oynuyormuş gibi 3 forvet 2 kanat 2 forvet arkası koy demiyorum ama senin her şekilde lig maçlarına Baros banko yanına keyfine gör Ümit veya Nonda ile çıkman lazım. Ortasahaya da koyacan ya Linderoth ya Topal olmak üzere bi tane defansif adam, kanatlar Arda ve Kewell oynar zaten, rakibine göre iyice forvete sırtını vermiş Lincoln mü koyarsın, Ayhan’ı mc olarak koyup “Real Madrid’de Guti, burda sen aslanım” mı dersin ben karışmam ama adam gibi 4-4-2 oynat be adam…

Neyse çemkirdim bu adam gene haftasonu finali olarak maçtan aklımda kalanları yazayım.

*Kewell her maç bi kere aboo çektiriyor bana, zaten severdim, hastası oldum.
*Arda Türkiye liginin kralı olabilir ama kafası dağınık gibi adamın.
*Ümit resmen defansta kayboldu, bu adam top alıp rakibi yıpratmaz ki arkadaş, ver ayağına direk şutunu atsın. Olayı bu…
*De Sanctis‘in o kurtarışını gördüm, bu adam 5 sene Galatasaray’da kalsın dedim. Yeni Taffarel, yeni Mondragon olsun.
*Lincoln bu maç çok iyiydi, beni kızdıracak hiç bir şey yapmadı.
*Farkettim ki bizim takım da herkes yaldır yaldır şut atabilir. Düşün şimdi Hakan Balta vuruyor, Mehmet Topal vuruyor. Arda, Kewell, Lincoln gibi adamlar zaten vurabiliyorlar biliyoruz. Ayhan ve Barış‘ın da golleri var uzaktan şahane güzellikte. O zaman aklıma ne geliyor biliyor musun? Neden yıllardır Hasan Şaş ve Sabri çok vurabiliyormuş gibi uzaktan bam güm dağlara taşlara vurdular, neden bütün duran topların başına geçtiler.
*Baros gol atsın da rahatlayalım be..


1 Yorum so far
Yorum bırakın

skibbe istifa!

http://www.facebook.com/group.php?gid=28792306330&ref=nf

Yorum tarafından MOURINHO




Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s



%d blogcu bunu beğendi: