¿


Civil War
Temmuz 12, 2008, 11:54 am
Filed under: animasyon, çizgi roman, foto moto, tiriviri


Marvel evrenini tamamen değiştiren bir seri Civil War.
Halk ve hükümetin süperkahramanlara cephe alması ve “kimliklerinizi açıklayın ulen” denmesi üzerine ikiye ayrılan süperkahramanların savaşını anlatan seride geçmişten beri süregelen tabular yıkılıyor. Sırf bu sebepten bile özel bir ilgi gerektiriyor.

Bence (ve pek çok kişiye göre sanırım) yıkılan tabulardan en önemlisi olarak daha serinin başında Spider Man’in basın toplantısı düzenleyip kimliğini deşifre etmesi var. Manyak mısın spidey? Nereye kadar bu Iron Man yalakalığı? hee?


Iron Man yalakalığı demişken ana konuya biraz değineyim. Fazla detaylandırmadan halkın neden süperkahramanlara düşman olduğunu şeyedeyim. Nitro isminde genç bi zibidi patlayıp 400 sivilin ölmesine yol açıyor, insanlarda korkuyla “yarın bi’ gün biz de ölmeyelim lan?!” refleksi gösterip cephe alıyorlar bizim elemanlara.. Sonra iron man çıkıp diyor ki gelin hep beraber hükümete katılalım, memur gibi süper kahramanlık yapalım vs vs… Buna karşılık diğer taraftan Captain America çıkıp “lan zibidi! dünkü bok! kimliği deşifre olmuş süperkahraman mı olur? ben sksen açıklamam kimliğimi..” diyor. Bunların destekçileri çıkıyor Fantastic Four bile kendi içinde ikiye bölünüyor..


Spidey hükümet tarafında “Iron Man kral olm. gelin siz de bize katılın, gerçekten çok şahane bak valla” diyor, Wolverine asiler tarafında kalıyor “işim olmaz hükümetmiş, demir adammış falan. Captain America anlar benim halimden” falan filan diye konuşuyor… Geçen gördüm facebookta şu resimleri falan profil fotoğrafı yapmışlar.. Karaktersiz ibişler işte..


Sonunda olan oluyor. Kim kimi dövüyor, kim kazanıyor söylemiyim bi’ şekilde araştırın öğrenin.
Aşşağıdaki resim spoiler değil, güzel olduğu için orada son olarak belirteyim… Sıkılgan tavşan Deniz iyi günler diler..


Yorum Yapın so far
Yorum bırakın



Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s



%d blogcu bunu beğendi: