¿


anti klişe timi I
Haziran 27, 2008, 11:58 pm
Filed under: adamlar, alt+168, eski püskü, foto moto, karikatür, quote


– asma lan suratını artık. olan olmuş.
– abi kız ne istediyse yaptım, bi’ gün bile üzmedim ühühü..
kötü olcan olm bu devirde, kötülerini kıymeti biliniyor. bak piç kamil’e ipnes(dubap).. ah ne vuruyonuz be??

yeter artık sus, sus!!

————————————

– abi saçmalama etiniz ne budunuz ne? nasıl ayrı eve çıkabilirsiniz?
– ben bi’ şeyi kafaya koydum mu yaparım, gerekirse pazarda limon satar gene de çıka(dong)… noluyo yea?

– kafası çıkarsın, o sebeple kafana koydum odunu…

————————————

– bu zamanın çocukları da iyice embesil oldular.
– haklısın valla. hiç böyle miydi bizim çocukluğumuz? sürekli macera, bi yaratıcılık. bunların işi gücü sanal olayl(hodenk)… ımmmphh..

– lan kıç. sen değil miydin gençliğinde 5 yazı ard arda öğle sıcağında sokakta sıkılarak geçiren… yersin böyle 44 numara makoseni ağzına.



Yorum Yapın so far
Yorum bırakın



Bir Cevap Yazın

